FAQ2021-04-07T13:35:32+02:00

Veel gestelde vragen FAQ

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Ik ga op vakantie. Kan ik mijn abonnement dan tijdelijk stopzetten?2021-02-16T09:22:21+01:00

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik direct beginnen met sporten als ik me heb ingeschreven?2021-02-16T09:21:48+01:00

Ja, na inschrijving kun je direct bij ons beginnen met sporten. Je hebt dan nog geen pasje, maar deze zal bij je eerstvolgende bezoek klaarliggen bij de balie.

Kan ik douchen en naar de sauna?2021-02-16T09:32:05+01:00

Er zijn douche faciliteiten aanwezig. Er zijn geen sauna-faciliteiten aanwezig. Door deze extra luxe faciliteiten(zoals sauna) weg te laten, kunnen wij deze scherpe tarieven aanbieden.

Wat zijn de openingstijden van FIT2GO?2023-05-05T19:08:55+02:00

De actuele openingstijden zijn ten alle tijden terug te vinden op de contact pagina

Kan ik zonnen?2021-05-03T07:57:14+02:00

Ja! Bij FIT2GO kun je (óók als niet lid) zonnen onder onze luxe Ergoline-zonnebank. Bij FIT2GO zon je altijd voor € 7,50! Voor maar €20 per 4 weken zon je onbeperkt!

Is er begeleiding bij FIT2GO?2021-05-02T10:05:21+02:00

Ja, er is altijd een medewerker aanwezig aan wie je vragen kunt stellen over je trainingsapparaat en/of oefeningen. Je kunt altijd een afspraak maken met één van de trainers, dan werken we samen naar je persoonlijke doelstelling toe. FIT2GO Uithoorn is een Premium club en dat is inclusief begeleiding en groepslessen en daarom helpen we je graag met een schema op maat en dat passen we dat iedere 4-8 weken aan. Indien gewenst meten we wekelijks je gewicht en vet%. Tevens kun je dan ook gebruik maken van onze app voor je schema en resultaten.

Wat is de leeftijdsgrens bij FIT2GO om zelfstandig te mogen trainen?2021-02-16T09:24:47+01:00

Deelnemers van 16 jaar en ouder kunnen zelfstandig trainen bij FIT2GO. Onder begeleiding van een ouder is de minimale leeftijd 14 jaar

Kan ik even kijken bij FIT2GO?2022-05-29T13:09:03+02:00

Ja, bij binnenkomst kun je je melden bij de baliemedewerker. Hij/zij geeft je meer informatie en beantwoord al je vragen.

Kan ik iets drinken bij FIT2GO?2022-05-29T13:35:06+02:00

Ja, bij de bar zijn proteïne shakes, sportdrank, koffie en thee verkrijgbaar. De prijzen zijn laag.

Wanneer ga ik contributie betalen?2021-02-16T09:28:05+01:00

Bij inschrijving betaal je de eerste periode vooruit. Daarna wordt er per 4 weken automatisch geïncasseerd.

Kan ik gebruik maken van lockers?2021-02-16T09:33:50+01:00

Ja, er zijn ruim voldoende lockers aanwezig waarin je je spullen kunt opbergen. Daarvoor kun je een slot kopen bij de balie. De kosten voor het cijferslot bedragen eenmalig € 5,-.

Een douche nemen na de zonnebank?2020-11-27T17:59:12+01:00

Het gerucht dat een verfrissende douche na de zonnebank ervoor zorgt dat het bruin weer wordt weggewassen en -geschrobd, klopt absoluut niet. De bruine tint ontstaat in de huid, niet op de huid. Verzorg je huid met een douche en een vochtinbrengende crème, dan komt het bruin beter tot zijn recht.
* Wanneer je een zonnecosmetica gebruikt met een bronzer (zelfbruiner) is het wel verstandig een paar uur te wachten i.v.m. de inwerking van de crème en de optimalisering van de bronzer. Gebruik na het douchen wel een aftersun product.

Kan ik een proeftraining volgen?2022-05-29T13:31:12+02:00

Ja, je kunt bij FIT2GO een proeftraining volgen. Dit is (bijna altijd). Tijdens deze training krijg je van ons ook een rondleiding. Zo kun je zelf ervaren hoe de sfeer bij ons is, hoe onze club er van binnen uitziet en welke faciliteiten er zijn. De proefles is alleen op afspraak. Je kunt je wel alvast aanmelden via de website.
Een proefles kost éénmalig €10. Mocht je besluiten om lid te worden, dan wordt bij inschrijving het proeflesgeld éénmalig verrekend met het 1e termijnbedrag.

Kan ik mijn kinderen meenemen naar FIT2GO?2021-02-16T09:25:21+01:00

Nee. FIT2GO is uitsluitend voor mensen die komen trainen en die in het bezit zijn van een geldig abonnement. Bij FIT2GO worden dus geen kinderen toegelaten. Jongeren vanaf 16 jaar mogen lid worden bij FIT2GO. (vanaf 14 -16 jaar uitsluitend onder begeleiding)

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?2022-02-06T08:58:19+01:00

Na afloop van de contracttermijn geldt een opzegtermijn van één contributieperiode van 4 weken. Stopzetting van de Overeenkomst kan middels de email: administratie@fit-2-go.nl

Ik ben zwanger, mag ik zonnen?2020-11-27T18:01:03+01:00

Ja, UV straling is geen röntgenstraling en komt alleen in de huid, de straling bereikt de baby dus niet. Wel is het verstandig een handdoek over uw buik te doen omdat de ogen vaak het eerst ontwikkelen en het licht hinderlijk kan zijn.
Wanneer u verder in uw zwangerschap bent kan de warmte wel onprettig zijn voor de baby, ga dus niet te lang. Sommige vrouwen kunnen een zwangerschapsmasker ontwikkelen door verstoring in de hormoonhuishouding dat zelfs jaren na de bevalling nog zichtbaar kan zijn.
Verantwoord zonnen tijdens de zwangerschap zal zorgen dat uw Vitamine D-niveau op peil blijft. Dit is niet alleen goed voor uw eigen lichaam, maar ook voor dat van uw baby. Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken, waarin het belang van voldoende Vitamine D voor moeder en kind tijdens de zwangerschap wordt benadrukt.

Is FIT2GO open tijdens feestdagen?2022-05-29T13:22:22+02:00

FIT2GO is tijdens een aantal feestdagen geopend. Op een feestdag gelden de openingstijden van zondag en zijn wij tot 14.00 geopend.
Wij zijn gesloten op: Nieuwjaarsdag, 1ste Paasdag, 1ste Pinksterdag en 1e Kerstdag. Zie HIER de geldende tijden en dagen.

Wanneer wordt de contributie van mijn rekening afgeschreven?2020-11-27T11:27:35+01:00

De afschrijving van de contributie vindt eens per 4 weken plaats en op een donderdag. Het betalingsmoment is afhankelijk van de start van het abonnement. Valt een van deze momenten op een feestdag, dan kan dit afwijken.

Hoe kan ik betalen?2022-05-29T13:11:28+02:00

Je abonnement wordt via automatische incasso afgeschreven. Online betalingen, zoals op onze website of middels een e-mail betalingsherinnering worden per iDeal-betaling verwerkt. Overige producten zoals consumpties en je eenmalige inschrijving op de club, worden aan de balie per pin betaald. Bij FIT2GO kan uitsluitend per pin worden betaald.

Wordt het abonnement stilzwijgend verlengd?2022-05-19T10:36:49+02:00

Zodra de contractduur is verlopen is je abonnement altijd per maand opzegbaar.

Kan ik mijn abonnement tussentijds ook wijzigen?2021-02-16T09:23:42+01:00

Ja, het is mogelijk om je abonnement tussentijds te upgraden. Upgraden: dit kan op ieder moment, de ingangsdatum van je upgrade wordt de nieuwe ingangsdatum van je abonnement. Downgraden is uitsluitend mogelijk aan het einde van je contractduur. Het is niet mogelijk om je abonnement tussentijds te downgraden. Vraag bij de balie naar de mogelijkheden.

Moet ik bij FIT2GO lid zijn om te mogen zonnen?2020-11-27T11:35:27+01:00

Nee, je hoeft geen lid bij FIT2GO te zijn om gebruik te maken van de zonnebank..

Staat je vraag (en antwoord) er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ga naar de bovenkant